#1 Skrevet Januar 31, 2005 Trenger en ny spiller. Samma f hva bare den spiller mp3. Og en forsterker og sub. Om noen har lokalt .... Skal ikke bruke seriøst med pæng altså =) Mvh Haiiiiiiazukah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2005 Har en tokanals forsterker hvis du er intressert,en jeg jobber med brukte den på et sett med Focal Polyglass.........kan få den for 700 kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2005 mange watt den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2005 Det er en Audison Srx 2,to kanals forsterker med innebygd delefilter. Får med sikringsholder og batteri-kabler. 2x65 watt mener jeg på den skal være på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2005 Her har du litt mere hidden........som du ser er den stabil i 2 ohm. Nypris er 1690 kr. Den jeg har er knapt i overkant av et år gammel. Ingen riper eller hakk og pent brukt av en mann på snart 40 år. Får med Oehlbach strømkabel og sikringsholder også 2 kanals effektforsterker med delefilter Høy/lavpass filter 50-220Hz trinnløst justerbart 12dB RMS Effekt @13,8V 4Ohm: 2 x 65W RMS Effekt @13,8V 2Ohm: 2 x 85W RMS Effekt @13,8V 4Ohm mono: 170W Stabil 2 Ohm stereo / 4 Ohm mono Signal/støy forhold (A weighed): 95dB THD @ 1KHz, 4Ohm: 0,05% RCA innganger: L/R RCA utganger: L/R By-pass Mål (H x B x L): 49,5mm x 175mm x 194mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2005 leter nok etter noe litt større. Har noen tilsvarende selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2005 Har en rockford fosgate 551x som skal bort nå... 4x75 watt visst eg ikkje husker heilt feil... INteressert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...