#1 Skrevet Mars 30, 2010 Dysen til vindusspyleren bak beveger seg sammen med viskeren. Den "henger litt etter" viskeren. Tidligere har den bare spylt rett opp. Hva skjer?? Er motor/dyseenhet gåen?? Takknemlig for forslag/svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2010 er nok ir å skit som er mellom røret å motoren .... er en svakhet desverre... ta opp å gjør rent å smør opp... måtte gjøre dette selv på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2010 å visst ikke det går så har jeg en ny motor liggende så du kan bytte ut hele systemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2010 ellers får du rep-sett på møller . ikke grådig til pris heller .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2010 Ok, takk for nyttige tips! Akkurat kommet inn etter å ha smurt opp delene. Tester i morgen. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2010 (endret) Hvis det ikke holder å rengjøre og smøre, så er delenummeret på rep.settet: 8L0 998 711 Funka fint på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2010 Takker og bukker! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2010 Hjalp ikke, så da går jeg vel for rep.sett. Koster vel rundt 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2010 eller gjøre som jeg skal.. fjerne hele skiten... blir så mye riper av sand å skiten... bruker den nesten aldri så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2010 Bruker nok min en del, kjekt å ha v rygging. Nå snakket jeg med Møller ang det rep.settet ph det går ikke til min bil. Gikk et skille i 2003 v bil nr 300 000, og de etter har motor som settet kan brukes på. Spørs om d blir ny motor da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2010 Bruker nok min en del, kjekt å ha v rygging. Nå snakket jeg med Møller ang det rep.settet ph det går ikke til min bil.Gikk et skille i 2003 v bil nr 300 000, og de etter har motor som settet kan brukes på. Spørs om d blir ny motor da... Min bil er førstegangsregistrert i august -02, og den lokale VW delesjappa påstod hårdnakket at nevnte repsett ikke kunne brukes på min bil. Jeg tok sjansen og bad dem bestille settet likevel. Med unntak av noen få deler (drev som likevel ikke trengte å bytte), så kunne jeg bruke dette repsettet på tross av at det ifølge "de lærde" ikke skulle passe. Kostet langt mindre enn en ny komplett motor. Disclaimer: Jeg tar intet ansvar for at repsettet vil passe på alle Passat'er, men det fungerte greit på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...