#1 Skrevet Mars 30, 2010 Først og fremst, er det noen her som har engelske TUV-papirer til FK Highsport til Audi A3 8P 2WD 102hk (55mm)? I TUV-papirene står dette: Das abstandsmass unterkante sicherungsring zu unterem gewindeende soll mindestens: VA - 35mm, HA 10mm sollte hochstens: VA - 80mm, HA 35mm Ausserdem muss der abstand radmitte - bordkante mindestens: VA - 315mm, HA 310mm darf hochstens: VA - 335mm, HA 335mm Regner med det siste her er mål fra skjermkant til senter av hjul? Det første er fra underkant av sikringsringen til ... ? Hva er forskjellen på SOLLTE hochstens og DARF hochstens? Noe annet man ofte måler? Har skummet gjennom TUV-papirene, men vi lærte merkelig nok ikke teknisk senke-tysk på skolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2010 Det øverste målet er hvor mye du kan senke ut ifra original min og max, og det nedestre er fra senter av felg til hjulbuekant minimum.. etter hva jeg har forstått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2010 Er enig i det siste, men det første du sier er jeg mer usikker på. Lurer på om det kan bety avstanden fra bunnen av demper og opp til den nederste justeringsmutteren? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...