Anbefalte innlegg

Har lyst til å bytte rattet i min A4, har fireeika ratt med styring av radio, om jeg vil bytte til tre eika ratt uten radiostyring, hva trengs ? Må spiralen til ratet byttes eller får jeg bare en kontakt til overs ? Evt, hvilke ratt og airbager som ser bra ut passer ?

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du bytte ratt,airbag og ledningsnett.

Gjorde dette selv på min. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ledningsnettet koster vel ikke mer enn 200-300kr. ratt kan du sikkert få helt ned i 3000kr med airbag hvis du er litt tålmodig.... e-bay feks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, da er det ikke så avskrekkende pris å bytte i denne som det var i S2`n. Der måtte bla.a spiralen til rattet byttes og kosta vel nesten 2000 kr bare den+ deksler rundt rattstamme.. Så i min bil er det bare et lite ledn.nett ?

Skal snoke Ebukta rundt jeg vet du ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ledningsnettet kjøper du på møller. du må ha nytt på grunn av at du må ha en ny airbag. og den er koblet litt andelsedes tror jeg.

8E0 971 589 (men det finnes en A, P T og N utgave. så du må bare skaffe ett ratt også se hva slags airbag du får- det kan jo hende du får med ledningsnett også. de fleste som bytter -bytter jo til mfl-ratt. hvis du spør her inne på forumet så kan det jo hende at noen er intressert i å gjøre et bytte-sikkert noen som vil ha mfl-ratt. men det spørs jo hva slags ratt du er ute etter også da selvfølgelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.