#1 Skrevet Mars 30, 2010 Hei. Fått litt problem med VR6n min. På lørdag så plutselig begynte den å svive på 5 syl. Trodde det var tennkabel til syl. nr 1 som var gått, fikk ny i dag, fortsatt samme problemet. Byttet også alle 6 tennpluggene, plugg nr 3 var veldig oljete, den vil fortsatt ikke fyre på alle 6 syl. Dette er en 94 Golf 3 VR6 2.8 med coilpack Noen her som har noen gode tips til og få den til og gå på alle sylindrene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2010 Hei. Fått litt problem med VR6n min. På lørdag så plutselig begynte den å svive på 5 syl. Trodde det var tennkabel til syl. nr 1 som var gått, fikk ny i dag, fortsatt samme problemet. Byttet også alle 6 tennpluggene, plugg nr 3 var veldig oljete, den vil fortsatt ikke fyre på alle 6 syl. Dette er en 94 Golf 3 VR6 2.8 med coilpack Noen her som har noen gode tips til og få den til og gå på alle sylindrene. bytte coilpacken;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2010 bytte coilpacken;) Den jeg egentlig har fryktet jeg må bytte: bh : Har hatt problem med at den har fjusket ganske lenge nå, vært inn å ut fra møller uten at de helt klart å finne ut årsaken, kan feilen enkelt ligge i coilpacken da kansje, siden fjuskingen begynte rett etter det ble byttet plugger på totalservice på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2010 Den jeg egentlig har fryktet jeg må bytte: bh : Har hatt problem med at den har fjusket ganske lenge nå, vært inn å ut fra møller uten at de helt klart å finne ut årsaken, kan feilen enkelt ligge i coilpacken da kansje, siden fjuskingen begynte rett etter det ble byttet plugger på totalservice på den? når ting skjer kan være helt tilfeldig men coilpacken er en svakhet på disse VR6`ene desverre skal ikke si noe for sikkert her da men du ender nok opp med å bite i det sure eple å kjøpe nye pack 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2010 når ting skjer kan være helt tilfeldig men coilpacken er en svakhet på disse VR6`ene desverre skal ikke si noe for sikkert her da men du ender nok opp med å bite i det sure eple å kjøpe nye pack Er nok greit og satse på det er coilpacken da, ingenting varer evig, har stått på siden 94 så har jo holdt ut noen år ihvertfall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2010 http://www.germanautoparts.com/Volkswagen/Golf/EngineElectrical/57/10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2010 http://www.germanautoparts.com/Volkswagen/Golf/EngineElectrical/57/10 Huco sin er den tilsvarende den som sitter orginalt på maskinen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2010 Huco sin er den tilsvarende den som sitter orginalt på maskinen? Ja, blir vel egentlig bare merket som er ulikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2010 gjør rent fordelerlokk og rotor først da. Min EX passat VR6 var veldig ømfintlig på fukt. da gikk den på 4 og 5 syl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2010 gjør rent fordelerlokk og rotor først da. Min EX passat VR6 var veldig ømfintlig på fukt. da gikk den på 4 og 5 syl. Denne har ikke fordeler/rotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2010 Huco sin er den tilsvarende den som sitter orginalt på maskinen? Denne passer på 93 mod og ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2010 Denne passer på 93 mod og ? Så lenge det er coilpack passer den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 2, 2010 Kjempe, da blir det å bestille en slik. Muligens jeg går for ny lmm og... bilen trenger oppfriskning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...