#1 Skrevet Mars 31, 2010 heisann. får ikke vagcom`n min til å fungere og trenger å slette litt feil koder på transportern. noen som har mulighet til å hjelpe en dag? hilsen fredrik paller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2010 jeg har vag com affal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2010 jeg har vag com affal du har det ja alex muligheter for å komme en tur en dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2010 kunne trengt å få lånt litt vagcom til transporteren min jeg. noen som har mulighet i helgen? bilen skal på eu til tirsdag og airbag lampa lyser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2010 Har fortsatt vag-com, så burde vel klare det i løpet av helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2010 Har fortsatt vag-com, så burde vel klare det i løpet av helgen får ta meg en tur til degernes i mårra jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2010 jess, evt kan jeg møte deg en plass eller noe pling på linja når det evt passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2010 jess, evt kan jeg møte deg en plass eller noe pling på linja når det evt passer nummret ditt ligger på iphonen som er på rep. så du må gi meg det så kan jeg ringe deg i mårra en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2010 45472816 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2010 Eller du kan få det av meg fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...