#1 Skrevet Mars 31, 2010 Noen som fikser svarte speil og svart tak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2010 Sånn ca slik? Hadde ikke gjort vondt med et bedre bilde å jobbe med.. Men dette var quickfix, så ikke klag.. Den var særdeles søt som rosa forresten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2010 HAHAHAH, DAMN så vill den var i rosa! Hahah.. Men ja, tusen takk Var akkurat slik jeg ville ha det Tror det kan bli konge jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2010 Ikke ps men bruker å bli bra på S3 sånn. Si ifra om jeg skal fjerne bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2010 Stig Arne:Kan du lage felgene på S2'n min i denne tråden (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=12708&page=12) kritt hvite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...