#1 Skrevet Mars 31, 2010 Hallo, Jeg har nylig byttet bremseskiver og klosser på min vw jetta mk2 '88. Kjøpte skiver (org) og bremseklosser (greenstuff). Under montering så var det litt knotete og få inn klossene, men gikk greit på ène siden. Men førersiden var verre, når jeg hadde satt inn Èn kloss, så skulle jeg justere vinkelen på den litt med plastikk hammer. Og det gikk ikke akkurat som forventet: Så da lurer jeg på, hvor kan jeg skaffe originale eller greenstuff klosser i påsken til min bil? Er så typisk at dette måtte skje kl 18:00 på en dag som dette, Alt er jo så og si stengt. Håper på hjelp, takk Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2010 hopp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2010 ingen som kan hjelpe en stakkar i påsken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2010 mulig jeg kan ha org. hjemme men er ikke hjemme før lørdagskvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2010 supert! send meg en PM så fort du har sjekket dette Frode, så kommer jeg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...