Bridgestone dekk, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg ikke får tak i Yokohama dekk (som jeg får en grei pris på) i 255/35x18 til min fars bil, så lurte jeg på om noen har erfaringer med Bridgestone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det RE050A du tenker på?

 

Et veldig sportslig, hardt dekk. Bra om du skal kjøre fort. Ikke så bra om du skal ha det til en cruiser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De testet et par Bridgestone dekk i Forbrukerrådets dekktest nå i mars. Bla RE050A som gjorde det bra.

 

Kjørte bare 10 mil på mine før jeg solgte dem, men det hadde ikke noe med dekkene å gjøre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde RE050A På 17" "banehjula" på forige golfen min. fine og sportslige godt tørt grep, veldig stive, mye dekkstøy, middels bra på vannplaning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min ble levert med Bridgestone Potenza RE050 fra fabrikk. Dekkene var som Stian påpeker, veldig stive og harde. De satt godt på veien, men støynivået etter noen sesonger resulterte i at jeg byttet dem ut før dem var utslitt. Jo lenger ned i mønsteret jeg kom jo høyere støy. Virker som de ble veldig harde med årene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.