#1 Skrevet Mars 31, 2010 kjøpte meg en golf 1 cab 91 mod og nå har vinduet på h. side sluttet og virke. dette er jo selvsagt manuelt og virker som om det sitter fast når jeg prøver og ta ned vinduet. har ikke åpnet og sett ennå.. noen som har vært borti samme problem og har noen tips? hadde vært deilig hvis det hadde vært enkelt og fikse det : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2010 bump : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2010 Dette er normalt enkel fiks. Ta av dørtrekket og stram skruene som holder vinduet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2010 (endret) kommet litt lengere.. har funnet at det er selve sveie mekanismen som er ødelagt. virker som det er noe som sitter fast inni der. kanskje en av "tennene" fra tannhjulet har falt av og satt seg fast? hvor vanskelig er det evt. og bytte hele sveive mekanismen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2010 bump : P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 Gjør det enkelt og bytt hele vindushevemekanismen. Om jeg ikke husker feil får du slike nye hos NBS til ikke altfor mange. Om du foretrekker brukt kan helt sikkert Håkon Sandberg hjelpe deg (han skaffer nytt fra Volkswarenhaus også). Når dørtrekket er av bruker du kortere tid på å bytte mekanismen enn du brukte på å skrive det første innlegget i denne tråden;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2010 takk : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...