krom ring rundt nedre grill på Touran

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp kjøpt meg Touran 2007 modell og har sett noen av disse med krom ramme rundt den nederste midterste grillen syntes dette gjør bilen mye finere.

er denne grillen løs fra de på siden eller er dette en hel grill??

 

legger med et bilde slik at dere ser hva jeg vil oppnå.

 

noen som vet om denne delen har noe delnummer?

 

setter pris på alle tips

67_985523516.jpg

67_-1175786942.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ingen som vet noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leitet etter dette selv når jeg vurderte nyere Touran...

Mener det er ekstrautstyr fra fabrikk.. Mulig sammenheng med votexleppa under!?

 

Og dette må du finne ut av og kjøpe! Helt klart en pen detalj som få Touraner faktisk har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært å hørt etter dette til min touran også. må bytte grill da dette er en sammenhengende del. var rundt 3500.- for hele greia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

~ Gitter [grundiert]: 1T0 853 666 GRU

~ Gitter [grundiert]: 1T0 853 665 GRU

~ Schließteil [satinschwarz]: 1T0 853 949 9B9

~ Schließteil [satinschwarz]: 1T0 853 950 9B9

~ Gitter: 1T0 853 671 A UBN

Kommer totalt på cirka 2500kr mener jeg.

Gitter og festedeler høyre og venstre side rundt spredere. Skal lakkes inn mot midtgrill. Midterste nedre grill byttes komplett. Øvre grill må ikke byttes.

Dette er fra R-line og cross-touran mener jeg. Krommen er litt mattere på den rammen, men ifølge andre ikke særlig merkbart. Vil gjøre denne endringen selv.

Forresten tror jeg bilen på bildet bare har en list i metervare limt på, da grillene nede er annerledes.

http://i1025.photobucket.com/albums/y315/benc_01/Larzon.jpg

Link over her ser dere en R-line, slik nedre grill blir.Se forskjellen inntil midtre nedre grill, i forhold til bilen øverst. Stjal bilde av godbilen til Ben Cato:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fine svar. har bestemt meg for at da blir det R-line innlegg på nederste delen, trur dette blir bra. legger ut tråd etterhvert som jeg får tatt noen fine bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.