#1 Skrevet Januar 31, 2005 Tror dere at disse hadde blitt bra på min svarte Passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2005 De er helt klart bedre enn de originale, men jeg foretrekker røde baklykter når man har sort bil. Se hvordan det ble på min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2005 De var skikkelig tøffe Hadde blitt veldig bra på bilen din! Hvor får man tak i de da? Synes helt sorte er kule oxo, men de lyktene der var tøffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2005 Tror dere at disse hadde blitt bra på min svarte Passat? Sjeldent bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2005 En av de bedre baklyktene jeg har sett til den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2005 Liker mørke baklykter jeg oxo!! Syns egentlig ikke noe om de røde, men Coupéen var faktisk ikke verst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2005 trur dette kan bli bra ja Viss ikkje ville eg gått for heile raude 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2005 Så veldig bra ut dem der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2005 Så veldig bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...