Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kjenner igjen desse. Er interessert i å vite hva de heter, og evt. hva de er verdt. Som dere ser så er det sånne felger man kan punktere med (run flat?). De er 19" x 9", 9,5" eller 10". (Var veldig vanskelig å måle igår da de var stua vekk. Bildene er gamle) :)

 

dsc00417e.jpg

 

dsc00416tt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Run flat dekk kan du montere på hvilken som helst felg du ønsker. Den svarte ringen du ser på denne felgen er et et system Michelin kalte pax før de begynte med run flat dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Run flat dekk kan du montere på hvilken som helst felg du ønsker. Den svarte ringen du ser på denne felgen er et et system Michelin kalte pax før de begynte med run flat dekk.

 

Aha okej :)

 

Synd at så mange har sett bildene, men ingen aner hvilke felger det er :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige eier av desse mente at de hadde kosta 20.000 (nye?)...

 

Pr felg eller totalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr felg eller totalt?

 

Jeg tok feil, over 10.000 pr. felg nytt hadde han sagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok feil, over 10.000 pr. felg nytt hadde han sagt.

 

Da stemmer det nok bedre ja. Kunne ikke få den prisen til å stemme helt ser du. :) 20.000 pr felg er liksom hinsides all fornuft, og 5000,- pr felg hadde jo vært "billig" (oem felger er jo ikke akkurat gratis).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stemmer det nok bedre ja. Kunne ikke få den prisen til å stemme helt ser du. :) 20.000 pr felg er liksom hinsides all fornuft, og 5000,- pr felg hadde jo vært "billig" (oem felger er jo ikke akkurat gratis).

 

Ja jeg kom på etter jeg hadde posta det at det ikke hørtes helt riktig ut :P Men veldig greit å vite at folk rundt om er ærlige da i alle fall. Jeg syntes det hørtes ganske dyrt ut når han sa det. Menmen.. Viss de passer og ser fine ut på Audien jeg leter etter, så beholder jeg de nok selv. Ellers blir de solgt.. Aner ikke hva man skulle tatt for de da men....? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som de er utstyrt med dekktrykks-kontroll også.... Det er de "duppedittene" som sitter rett innenfor ventilen som vi ser på det andre bildet ditt. Dette er du kanskje klar over.....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som de er utstyrt med dekktrykks-kontroll også.... Det er de "duppedittene" som sitter rett innenfor ventilen som vi ser på det andre bildet ditt. Dette er du kanskje klar over.....?

 

Åja, nei har ikke studert de så nøye :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.