#1 Skrevet April 1, 2010 Noen som vet hvor jeg får gass wire til 2 doble gassere som har feste til golf 1 gasspedal??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2010 Ordnes ikke dette normalt med noen stag i mellom gasserene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2010 Sist jeg monterte dette brukte jeg en overføring som egentlig skal ha to wire. Men for å gjøre det enklere ble det brukt en originalwire, som jeg bare kappa til i den enden som er i motorrommet. Husker nesten helt at jeg brukte wire fra GTI-motoren, siden jeg kappa av kuleleddet i enden for å tre den på overføringsmekanismen på forgasserne;). Alternativt kjøper du wire og innfesting til denne fra DBilas-dynamic. Ulempen med denne er at man (i alle fall på 16V) ikke får gitt full gass og at man ikke får endret utvekslinga mellom gasspjeldene og pedalen. Dermed blir man meget sliten av å kjøre lenge i 60 km/t og langsommere:(. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2010 Sammenkopling gjør du som på bildene under. Eller kjøp deg Webcon LP1000, da får du med alt du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2010 Det kittet der har jeg se. Men det er wire`n inn mot pedalen jeg ikke får til å passe. Det er jo en krok på enden som går inn til gass pedalen. Å den wire`n jeg har er det er rett tapp over enden på wire`n Får man noen sett sånn at man får pressa på en krok i stedet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2010 Det kittet der har jeg se. Men det er wire`n inn mot pedalen jeg ikke får til å passe.Det er jo en krok på enden som går inn til gass pedalen. Å den wire`n jeg har er det er rett tapp over enden på wire`n Får man noen sett sånn at man får pressa på en krok i stedet?? Tviler jeg på. Cato Risnes kjører med en slik wire på sin 16v. Det er en orginal wire fra golf 2 med gasser.. den har krok i enden,, Er da sef ikke og få kjøpt lenger, men man kan jo kjøpe en som er lenger. altså til golf 2 med forgasser motor.. mange forskjellige lengder. Har du gasspedal med liten eller stor gummiforing? Stor gummiforing = ( GTI pedal) wire med krok passer Liten gummiforing = øverige modeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2010 skal se på det i morgen igjen jeg, så skal jeg fikkse noen bilder av det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2010 (endret) Braketten finner jeg ikke helt ut hvor skal stå på gasserene heller gett. Noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2010 Ingen som har hvert borti det settet her før?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...