Anbefalte innlegg

Hei.

skal til og senke bilen med justerbart senkesett, men er usikker på hvordan jeg skal gå fram med dempere og fjærer bak, noen som kan hjelpe? noen tegninger hadde også vert fint.

takker for hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er ikke store jobben.

foran : skru ut dempern i bunn, og få den over fjærbeinet. deretter skrur du ut de 3 skruene som sitter oppe i motorrommet. da detter alt sammen litt ned og så svinger du det ut så du får hele dempern utenfor hjulbuen. da sitter det to 13mm muttere i toppen av dempern som du skrur ut og tar dempern ut av holdern. bytt demper og fjærer og monter på motsatt måte

bak: skru ut demperne i bunn på begge sider bak så kan du bare ta ut fjæra og så sitter det to 13 mm skriver inne i hjulbuen som holder selve dempern opp i hjulbuen. skur ut disse å ta ned dempern.

monteres tilbake på samme måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OKei, så jeg trenger ikke og inn i bagasjerommet og skru?

Men forran, hvordan skal jeg få opp de 2 bærearmene når jeg ikke skal løsne "helvetes bolten"? etter som jeg har forstått så låser jo den de 2 armene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nettopp gjort dette på min å trengte ikke inn i bagasjerommet,, er to skruer oppe på demperen du ser det når du begynner, jeg smurte opp de skruene som du snakker om noen dager før jeg begynte å den var lett å få ut,du må ut med den "helvetesbolten" men gikk greit når jeg hadde smurt den opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.