#1 Skrevet Januar 31, 2005 Går det å bytte motorblokk fra 3B til ABY uten å bygge om noe? Passer alt rett på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2005 Hvis du blar deg litt nedover linken her får du en oversikt over hvilke deler som er de samme på både 3b/aby. http://s2central.net/tun_eng2.html#RAMPANT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2005 Går det å bytte motorblokk fra 3B til ABY uten å bygge om noe? Passer alt rett på? Enkelt og greit svar: JA................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2005 Ok.. Han på audisentrum som ville selge meg blokk for 4000 har jo demontert blokka da... så da er det litt mindre aktuelt og mere arbeid. Har fått tak i ny veiv og lager som jeg trenger. Ikke lenge til jeg har Audi nr 2 opp å gå nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...