Anbefalte innlegg

7*15 Et 13 på golf 3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite konkret spørsmål, men ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil heller si nei. Styringa blir veldig hissig. I værste fall direkte ustabil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil heller si nei. Styringa blir veldig hissig. I værste fall direkte ustabil.

 

Har du prøvd på din

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil heller si nei. Styringa blir veldig hissig. I værste fall direkte ustabil.

Dette er ikke vondt ment, men det er bare tullprat. Hvis felgene hadde vært 1½-2" breiere, så kan det påvirke styringa, men "direkte ustabil"? Da er det noe annet galt i forstillinga som forårsaker dette. Kjørt på mange forskjellige felgstørrelse/bredder, og aldri opplevd noen av bilene mine som ustabile. Klart det påvirker i en liten grad, men med riktig justert forstilling skal det være ganske så bredt og lavt innpress før det begynner å bli ustabilt, som du så fint sier det.

 

Et eksempel: Passat 35i'en jeg hadde, satt det 8x15 ET22 på som var spacet ut til ET2 (foran), og denne viste aldri tegn på å være noe som helst ustabil - dette til og med før jeg fikk forstillinga justert, og i kombinasjon med 120mm senk og 185/45 billigdekk.

 

Som Frode over her sier: Har du prøvd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.