#1 Skrevet April 1, 2010 7*15 Et 13 på golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2010 Lite konkret spørsmål, men ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2010 Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2010 Jeg vil heller si nei. Styringa blir veldig hissig. I værste fall direkte ustabil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 Jeg vil heller si nei. Styringa blir veldig hissig. I værste fall direkte ustabil. Har du prøvd på din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 Jeg vil heller si nei. Styringa blir veldig hissig. I værste fall direkte ustabil. Dette er ikke vondt ment, men det er bare tullprat. Hvis felgene hadde vært 1½-2" breiere, så kan det påvirke styringa, men "direkte ustabil"? Da er det noe annet galt i forstillinga som forårsaker dette. Kjørt på mange forskjellige felgstørrelse/bredder, og aldri opplevd noen av bilene mine som ustabile. Klart det påvirker i en liten grad, men med riktig justert forstilling skal det være ganske så bredt og lavt innpress før det begynner å bli ustabilt, som du så fint sier det. Et eksempel: Passat 35i'en jeg hadde, satt det 8x15 ET22 på som var spacet ut til ET2 (foran), og denne viste aldri tegn på å være noe som helst ustabil - dette til og med før jeg fikk forstillinga justert, og i kombinasjon med 120mm senk og 185/45 billigdekk. Som Frode over her sier: Har du prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...