el problem. vinduer/takluke RS2 (Gjelder de fleste +- 90 mod Audi?)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle begynne å kikke på problemet i tittelen i morra. Når jeg starter opp bilen fungerer alle vinduer og takluke som det skal, etter ca 1 min kjøring kutter ALT dette. Noen ganger skjer det ikke, og jeg kan kjøre bilen i timesvis og det funker hele tida.

Når vindu/luke ikke virker er det heller ikke lys i bryterne. Hvis jeg stopper bilen og lar tenningen være av en stund (kanskje 5 min), så virker det igjen når jeg starter opp, men kutter gjerne etter 1 min igjen.

Noen som har vært borti lignende?

hvor får vindu/luke strøm fra? Bør jo ha noe med "hovedstrøm" til dette eller jording å gjøre? : klø :

mvh Martin :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter en femmer på at det er et relé med en dårlig lodding. Jeg bytta reléet mitt, kostet 1200 hos møller. åpnet gamle reléet og fant ut at med en klatt loddetinn hadde jeg spart meg pengene til møller.

Reléet ligger undet dasjbordet over pedalene. Skru løs platen der og se etter et dobbelrelé med nr 363.

rele363.jpg

Her har du et bilde fra siden, med delenummer om du trenger det

rele363delenummer.jpg

Her er den koblingen som var problemet på mitt relé

rele363printboard.jpg

Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips Ole johan :) har nå vært ute å kikka, og i ene loddepunktet var det en sprekk hele veien rundt :) loddet dette og nå virker det perfekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å hjelpe. Morro å få fikset sånne irriterende problem uten at det koster en krone :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å hjelpe. Morro å få fikset sånne irriterende problem uten at det koster en krone :)

Hehe, litt og det ;)

Takk igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde lignende problem med vinduene bak. Da var det og releet som hadde gått :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min audi 80 1,9tdi hadde nesten samme problem, men at vindu/takluke ikkje virka før etter 3-5 min kjøring. Søkte innpå og fann denne tråden. Så eg røkka relè ut og sjekka. Samme punkt var sprukket opp hos meg og !

Takker for god tråd ! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.