#1 Skrevet Januar 31, 2005 Hei kom over en fjernstyrt sentral lås til min A4. Noen som veit om disse går ann og programere til min bil? Eventuelt mye det koster og programere enn sånn hos Audi? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7950332566&category=33723 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2005 Hvorfor ikke invistere i en defa alarm? Da får du fjernstyrt lås og en mye bedre alarm enn den orginale. Har dette på min A4 og er absolutt å anbefale. Den koster jo ikke mer enn en egenandel hvis du har inbrudd da, og da er egenandelen 0,- kr JTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2005 Mye koster dette da? Er ikke det 4 - 5000? Hvorfor ikke invistere i en defa alarm? Da får du fjernstyrt lås og en mye bedre alarm enn den orginale. Har dette på min A4 og er absolutt å anbefale. Den koster jo ikke mer enn en egenandel hvis du har inbrudd da, og da er egenandelen 0,- kr JTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2005 Tror jeg betalte ca 3000 inkl montering. JTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...