Noen i Osloområdet som kunne tenke seg å sett på en bil for meg der nede?

Anbefalte innlegg

har funnet meg en golf i oslo jeg lurer litt på,har sendt mail med en del spm til dama som jeg håper å få svar på først,men kunne i tillegg tenke meg å hatt noen med litt peiling på golf 3 til å sett på den for meg da jeg har 7 timers kjøring for å komme dit,hadde den vært nærmere skulle jeg tatt den med en tur opp i bukk for å sjekke den for rust osv da jeg har brent meg på det tidligere,kan godt betale en liten slant om noen vil gjøre dette for meg,jeg sender pm med link til annonsen om noen melder intr:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags bil da?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags bil da?:D

 

Jeg tipper Golf 3, siden han nevner denne.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne,men tipper den kommer høyere opp i pris,står bud over 40,men skal ringe dama en av de førstkommende dagene og høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Historikken ser ihvertfall bra ut,og det stemmer nok at den er kjørt av en "eldre" herremann

Clutch er byttet på 35000km og foringene i bakstillingen er også byttet nylig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Historikken ser ihvertfall bra ut,og det stemmer nok at den er kjørt av en "eldre" herremann

Clutch er byttet på 35000km og foringene i bakstillingen er også byttet nylig

 

høres ikke avskrekkende ut det iallefall:)skal ta en tlf til dama i dag og høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.