Anbefalte innlegg

Kjempe bra film, håper det kommer flere etterhvert : ja :

 

Det finnes nok en del råmatriale, men ikke alle som er like flinke og raske som Tor Morten til å redigere til et klipp : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ,så ganske raskt at det ikke var en K03 hårføner........hk/nm ved hvilke turtall ?? Eller er det "Ikke noe for all allmenheten" som en viss sykkelreparatør sier.......... ;)

 

er nok til at det er litt stress å være passasjer, hvor setet ikke sitter fast i gulvet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes nok en del råmatriale, men ikke alle som er like flinke og raske som Tor Morten til å redigere til et klipp : ja :

 

Jeg kan jo hjelpe deg forsåvidt om du ikke har rukket noe før torsdag kan du jo ta med råtape til lokallagstreffet? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes nok en del råmatriale, men ikke alle som er like flinke og raske som Tor Morten til å redigere til et klipp : ja :

 

Det vil vi 'fegiser' som ble igjen hjemme gjerne se.

 

Virker til å være voldsomt skyv i bilen din nå Roger, og den 'innleide sjåføren' virket til å storkose seg på filmen til Tor Morten :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker til å være voldsomt skyv i bilen din nå Roger, og den 'innleide sjåføren' virket til å storkose seg på filmen til Tor Morten :-)

 

Den virker OK ja : smil :

Innleid og innleid, han måtte betale halve bensinregninga på turen og det gikk 4L+ på mila på banen : eek : , men så ikke ut som han brydde seg noe særlig om det nei :D

Gleder meg allerede til sommertreffene : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og bare for å opplyse var det jeg som kniste i passasjersetet til morten på en av turene. Kartleser og panisk håndbrekkmann, hehe.

 

Kjempetøft morten!!! Keep it up, blir vel hiddensprut nå da vel? Kjøre fra alle de blærete søringene på treffene i sommer!?

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle de blærete søringene på

 

Noe du har på hjertet Pharo? :D

 

 

Etter hva jeg vet så er det noe annet programmerbart som skal ordnes på

A4en for å få den til å gå skikkelig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe du har på hjertet Pharo? :D

 

Hehe, bare en uskyldig spøk. Må jo ha litt spenning og konflikter på forumet. Altfor mange "Happyklæppere" her for tiden. Regner vel nå med at det vanker en klask i bakhodet på Lokalmøtet her i oslo i morgen, hihi.

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.