#1 Skrevet April 2, 2010 Hvordan løser dere Ic på en golf 2 med g60 motor? Tok motor fra en passat og får ikke plassert ic'n som kom med på en fornuftig måte da denne blir laveste punkt på bilen. Er det bare rally cooler som gjelder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2010 Massevis av plass foran radiator vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2010 ikke bare rallye cooler som gjelder her jeg tok motor fra passat gikk for løsninga til G60 med aircondition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2010 Det er jo ett hav av plass i fronten.................................................................................................................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2010 ikke bare rallye cooler som gjelder her jeg tok motor fra passat gikk for løsninga til G60 med aircondition Litt OT her, men om jeg skal montere AC i rallyen min, så må jeg flytte intercooler opp slik som på bildet? Noe annet som må gjørest? Blir vel endel ombygging? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2010 hakke peiling, men regner med siden dette er originalt fra G60 med AC så blir det vel litt trangt pga kondenseren tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2010 disse vokser vel ikke akkurat på trær disse AC løsningen Men er det Rallye bend som gjør at en kommer ned og under glader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2010 dere kan vell også bruke intercooler til golf gtd den er jo nesten lik det bildet til dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 3, 2010 Eller gjør det enda enklere og drit i hele IC. Det en taper i effekt pga varm luft, tar en igjen på lavere vekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 3, 2010 dere kan vell også bruke intercooler til golf gtd den er jo nesten lik det bildet til dag. funker dårlig. da gtd har innløp/utløp på cooler på samme siden resten er likt, braketter og deksler og slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...