Anbefalte innlegg

Jeg har nå montert en boost controller type Duel stage Turbo Xs på min Audi RS2, Så nå lurer jeg på hvilken trykk jeg skal stille den inn på!!

Er det noen som har noen gode forslag her??

Motor, turbo og eksos er org.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt er det maks 1.4 som den lader så med helt standard chip og sånn så ikke la den gå over 1.5 hvertfall. bør vel helst ligge på en 1.4 rundt der. det er mitt forslag.

 

 

Jeg har nå montert en boost controller type Duel stage Turbo Xs på min Audi RS2, Så nå lurer jeg på hvilken trykk jeg skal stille den inn på!!

Er det noen som har noen gode forslag her??

Motor, turbo og eksos er org.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt er det maks 1.4 som den lader så med helt standard chip og sånn så ikke la den gå over 1.5 hvertfall. bør vel helst ligge på en 1.4 rundt der. det er mitt forslag.

 

 

Ja ok, men på den boost controllern jeg har kan jeg stille den inn på to forskjellige trykk som jeg kan styre fra "cocpiten"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke den vanlige boost controlleren. men dem har jo en som er to stega som du da setter en knapp inne i bilen din. men hvet ikke jeg om du har den utgaven da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke den vanlige boost controlleren. men dem har jo en som er to stega som du da setter en knapp inne i bilen din. men hvet ikke jeg om du har den utgaven da?

 

Han skriver dual stage, og det er den med to steg.

 

Har også en slik montert, men har ikke fått stilt den inn enda.

 

Gikk monteringen greit? Må gjerne slenge ut noen bilder av monteringen hvis du har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. så det ikke føre nå jeg... blind noen ganger ja... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skriver dual stage, og det er den med to steg.

 

Har også en slik montert, men har ikke fått stilt den inn enda.

 

Gikk monteringen greit? Må gjerne slenge ut noen bilder av monteringen hvis du har :)

 

Monteringen gikk bare gått etter at man hadde lest bruksanvisningen....:)

Men før du monterer den så må du riste på den og skru umbrakoen på siden inn eller ut for å still inn slakken på fjæra og kulen det. Når du ikkje hører lyden fra kulen/fjæra er den ok! Så er d bære å justere på 1 steg til du har rett trykk og de samme gjør du på steg 2 bære husk å ha strømmen på sånn at den er koblet til! Bilder kommer vel etterhver!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.