Hvordan har han fått dette godkjent? forskjellig felgbredde fram/bak på en s4

Anbefalte innlegg

hvis inpresset er riktig og hjulstilliga stemmer så får du det godkjent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes tuv-papir på masse rart ;) Jeg fikk faktisk tak i papir på 8 og 9x18 OZ Futura til min gamle Passat 3BG. Godkjenner du det på et biltilsyn som er grei å ha med å gjøre så stempler de villig når man har tuv-papir på slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkel huskeregel når man skal godkjenne noe..

Kan det dokumenteres, slik at SVV har sitt på det tørre, blir det godkjent ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen minnet veldig om gamle bilen til en kompis. Den hadde samme typen RH felger, 10" bak og 8,5" foran. Bilen ble godkjent av biltilsynet i Førde. Biltilsynet i Bergen jaget ham på dør he he. Husker at hjulene bak var hårfint innenfor hjulbuene. Hvis det er samme bilen så mener jeg at den var godkjent med 260 eller 280 hk i vognkortet.

 

Bilen var også ombygd i fronten med xenon. Kan disse delene ha kommet fra en S6? Husker ikke helt detaljene her, men var en jævla fet bil i sin tid.

 

Skiltet er jo selvfølgelig sladdet i annonsen, men bilen jeg snakker om var i hvert fall TV-regget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å huske at når vi importerte en Porsche 911 1977 modell så hadde denne ulik bredde foran og bak. Oppgitt til 7 foran og 8 bak,

 

Eneste dokumentasjonen de brukte til å skrive inn i vognkortet var manualen som kom med bilen og den delte manual med 911 turbo og dermed fikk vi 9 bak og 8 foran siden han blingset på linjen.

 

Tror det er mye rar praksis på dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sikkert tüv papirer på mye rart, men mener å ha lest flere plasser at det er klin umulig å få til på audi..: rolleyes

 

Så hvis man skal ha dette godkjent, må man i all hovedsak lete etter felger som er tüv godkjent på den eksakte biltypen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.