#1 Skrevet Februar 1, 2005 Må få inn senkesettet i vognkortet, men vet ikke når jeg få svingt bortom.. Er det ikke 3 mnd etter kontrollen da?? Mener jeg har lest det et sted.. KH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2005 Må få inn senkesettet i vognkortet, men vet ikke når jeg få svingt bortom.. Er det ikke 3 mnd etter kontrollen da?? Mener jeg har lest det et sted.. KH Ved merknader på eu-kontroll må du på etterkontroll seinest en måned du egentlig skulle ha vært eu-ok, er det ikke sånn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2005 I mitt tilfelle så måtte jeg være på Eu-k innen 01.02.2005.. var der 27.01. Så har jeg en mnd så funker det.. Moen andre som har innspill / snøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2005 Vising og etterkontroll må være ferdig innen utgangen av den måneden den skal være godkjent. Edit: Det er eierens ansvar å sørge for at kjøretøyet blir kontrollert og godkjent innen kontrollfristen. http://www.vegvesen.no/1042188916626/vegvesen-Page-SVVsubSideInnholdMal_1069341116347.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2005 Du får automatisk 1 mnd utsettelse hvis du er for sein. Tror ikke de liker det, men du får brev om 1 mnd frist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...