#1 Skrevet April 3, 2010 Driver med et lite motorprosjekt å skal ha en g60 motor med turbo ned i Golf'en min. Men har ikke tenkt til å bygge om til noe servo greier, så da er spørsmålet hva jeg gjør på motoren. Ser jo helst at jeg slipper hele servopumpa, men da mangler jeg jo plutselig strammemekanismen til kilereima. Hvordan løser jeg dette? Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2010 Om du skal fjerna servo pumpa så treng du ikkje strammaren til kile reima. Pk (flat) reima som går fra veiv-dynamo-vannpumpe har jo egen stramming. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2010 Bare å fjerne pumpe med braketter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2010 vann pumpa har også kile reim. men kan jo sette på en multi reim hjul på den, men så at det hjulet var større en kilereim hjul men har kanskje ikke noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2010 originalt på G60, så går vannpumpe, lader og dynamo på multireim og servo på egen kilereim som er kort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2010 har ikke vært eller er aircondition på motoren? for da går vannpumpa på kilereim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...