#1 Skrevet April 3, 2010 Ohoy! Tenkte å gå til innkjøp av Xenon til Golfen nå, og tenkte derfor å spørre noen av dere her på forumet noen spm. Har H1 pærer i lyktene for øyeblikket da jeg har uorg. devileyes lykter i bilen(sikkert noen som ikke liker det men det tar vi ikke her) satt å så gjennom hva VVME har å tilby å fant da denne Men det jeg lurer på er hvor mange kelvin jeg burde gå før, ser de har mange å velge mellom men jeg har ganske så liten peiling på hva som er bra/dårlig å lurte derfor på hva dere anbefaler og burde jeg kjøpe extra ballast/pærer i tilfelle noe skulle gå til helvette ? disse blir da som mange andre her inne, ikke godkjent, har EU kontroll på bilen straks å monterer Xenon etter denne Men lurte også på om Ballasten og ledningene å det kan "henge å slenge" under kontroller i senere tid eller må alt fjernes ? På Forhånd takk Joakim Ringjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2010 imellom 4300 og 6000.. Skal selv ha 5000k eller en farge som tilsvarer LED pærene jeg har i grøftelysene Så lenge du har linselykter å ikke reflektor så kan det hende du kommer deg igjennom kontrollen med litt flaks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2010 (endret) Takker vurderte 8000K så var derfor jeg tenkte å spørre først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2010 (endret) blir det og være noe problem med 8000k/10000k istede for 6000k ? eller er det bare fargen som er annerledes ? Fant denne på Autowell sin side: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2010 Jeg har 8000k og det fungerer greit det, MEN det er dårligere lys med 8000k enn 6000k. Og på våt veibane er nesten alt lys borte på nærlys i mørket. Også får du jo mer oppmerksomhet (også av politi), for på avstand/møtende i mørket er 8000k BLÅTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2010 jeg har 6000k i tåkelys å nærlys, fargen er veldig kvit. men er ikke for skarpe. ingen så har blinket på meg i mørket jaffal med xenonlysa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2010 Har bestillt 8000k nå, skal ha lamin-x film på lyktene uansett, så får se hvordan det går går det til helvete bestiller jeg et par med 6000k etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...