#1 Skrevet April 3, 2010 Lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med å skaffe den innvendige rammekonsollen i midtkonsollen til min 96mod. A8 ? Jeg skulle hatt tak i den ramma til midtkonsollen som har uttak til dobbel DIN, eller uttak til den store GPS/stereo'n,( blir vel det samme ?). Har hørt med Møller om denne delen, de kunne skaffe den, men til en forferdelig pris. Håper noen vet om en bil med dette i, på et hoggeri eller lign. Skulle vel da hatt tak i den dekkplata som ofte er i sånn fake treverk- utseende også. På forhand takk ! Mvh. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2010 Denne du tenkte på? http://cgi.ebay.de/Audi-A3-A4-A6-A8-Einbaurahmen-Doppel-Din-Navi-4B0858075_W0QQitemZ390154380470QQcmdZViewItemQQptZEinbaurahmen_Radioblenden?hash=item5ad70364b6 Eller denne? http://cgi.ebay.de/Audi-A8-S8-Navi-Plus-Holzblende-DoppelDIN_W0QQitemZ310120033050QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item4834982b1a Det er vel egentlig lettest å få tak i på ebay, det er vel ikke mange a8 på huggeri, iallefall ikke her i landet. Ellers så kan du se her om du har delenummeret, pleier å være en del rimligere en audi. http://www.nbd.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2010 Takk, Jan Terje ! De du har funnet her, er nok til nyere modeller A8/S8, men er jo denne typen rammer jeg er ute etter. Får sjekke litt rundt. Har ikke delenummer på disse, men får prøve å skaffe det. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2010 hva slags modell er det du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2010 Det står i første innlegget mitt. 96 modell D2 A8. Ramma inneholder i tillegg til uttaket til navi Dobbel DIN, feste til brytere og klima panelet... Mvh. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2010 De dobbeldinrammene er så å si KLIN umulig å få tak i. Så du får sende meg et tilbud på den da vettu. Har en liggende i bua som bare støver ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2010 De dobbeldinrammene er så å si KLIN umulig å få tak i.Så du får sende meg et tilbud på den da vettu. Har en liggende i bua som bare støver ned Jasså, Robert ! Sitter å ruger på en slik ramme du da ? Vet ikke hva du har tenkt for pris jeg ? Skjønner at den er vanskelig å skaffe, men vill ikke gi hva som helst for den. Kan bygge om den jeg har. Har du ikke en prisantydning da ? Mvh. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2010 Virker som det blir budrunde på denne, men prisen orginalt er jo skyhøy. nesten 12.000 for ny ramme og trepanelet. Jeg forventer ikke i nærheten av dette, men send meg et bud på ramma, så får vi se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2010 Jeg har! ... om en uke. Skal plukke ut min og bygge om. Er det kun plata du er ute etter eller hele ramma? Jeg har: - klima - dobbel din ramme - dobbel din deksel - svart - knapper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2010 Jeg var ute etter ramma inni pluss dekslet på utsiden. Jeg har jo alle knapper og klimapanelet, så det er ikke nødvendig. Fikk pris på ramma inni konsollen hos Møller, på ca 6700kr. Jeg hadde tenkt på ca 1000 - 2000kr for ramma og dekslet, men hvis prisen blir så stiv som Robert antyder, får jeg ta å bygge om ramma og dekslet jeg har. Jeg skal ha inn en 7" touch skjerm som er kompatibel med en in car PC. Jeg får ta å demontere dekslet på konsollen min å se... Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2010 Jeg var ute etter ramma inni pluss dekslet på utsiden. Jeg har jo alle knapper og klimapanelet, så det er ikke nødvendig. Fikk pris på ramma inni konsollen hos Møller, på ca 6700kr. Jeg hadde tenkt på ca 1000 - 2000kr for ramma og dekslet, men hvis prisen blir så stiv som Robert antyder, får jeg ta å bygge om ramma og dekslet jeg har. Jeg skal ha inn en 7" touch skjerm som er kompatibel med en in car PC. Jeg får ta å demontere dekslet på konsollen min å se... Inge. Aha, hvis det er ok med svart deksel så kan du sikkert få kjøpe ramma og dekselet av meg for 2000,-. Hvor i landet er du fra? PS! Husk å legge ut bilder når du er ferdig med touch-prosjektet. Må se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2010 Antydningen var nytt på møller den gangen jeg spurte. Den jeg har nå går for høyeste bud, selvfølgelig inkludert klimakontrollen og knappene. Hadde sett for meg alt over 1000 kr jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2010 Antydningen var nytt på møller den gangen jeg spurte.Den jeg har nå går for høyeste bud, selvfølgelig inkludert klimakontrollen og knappene. Hadde sett for meg alt over 1000 kr jeg Du har bygd om til facelift du også eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2010 Bytta alt til facelift ja Ble litt bedre utsende på bila, men MYE arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2010 Bytta alt til facelift ja Ble litt bedre utsende på bila, men MYE arbeid Pent! Utsiden er heldigvis ferdig hos meg, innsiden gjennstår. Venter på de siste delene. (unntatt armlene, har ikke fått tak i det enda). Måtte jo montere gardin i denne også - gjorde det i forrige uke. Husker du hjalp meg litt da jeg monterte det på den gamle A8en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 7, 2010 Kan sikkert kjøpe av en av dere, når det ikke blir så j..lig pris. Jasså, dere har bygd om til facelift ? Mye jobb ? Fikk dere tak i delebil ifra utlandet eller ? Er jo ikke så mange A8er å få tak i i norge regner jeg med... Blir en ombygging av min bil også, men på en litt annen måte. Skal se om jeg får lagt den ut under prosjekter senere... Skal løse frontlys problemet på en litt spes måte.. Mvh. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 7, 2010 Kan sikkert kjøpe av en av dere, når det ikke blir så j..lig pris. Jasså, dere har bygd om til facelift ? Mye jobb ? Fikk dere tak i delebil ifra utlandet eller ? Er jo ikke så mange A8er å få tak i i norge regner jeg med... Blir en ombygging av min bil også, men på en litt annen måte. Skal se om jeg får lagt den ut under prosjekter senere... Skal løse frontlys problemet på en litt spes måte.. Mvh. Inge. Sender deg en PM nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...