#1 Skrevet April 3, 2010 Festet i front på forsetene mine (altså den som skinna sklir på midten) er blitt skjært vekk av forrige eier , sitter bøttestoler i den nå, men skal inn med orginal setene. er eneste mulighet å få skjært ut av en annen bil, eller er det mulig å kjøpe dette en plass. tviler jo sterkt på det, men kan jo spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2010 bare spørre møller det, om den ikke har gått ut av produksjon da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2010 hm, kan det være denne her? NR 9, Glidestykke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2010 Riktig. Passer også fra Golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2010 Ok. Da skal jeg få bestilt 2 slike. står ikke som utgått i etka, så da er det håp. går vel ikke så mye av slike deler kan jeg tenke meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2010 Den delen du har markert på bildet over er bare den glide/plastikk delen. Men har jeg forstått det riktig så mangler du hele stål brakkerten også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2010 tipper heller du skal prøve denne her 443 803 241 Det er den holderen til den plasten du har funnet etter hva jeg ser her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2010 (endret) ja, er hele stålbraketten. ser ut til att 443 803 241 er riktig ja. takker!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...