#1 Skrevet April 3, 2010 Synst fronten på audien min (a6 c4) er litt slapp og kom på tanken å lakkere den matte plastiken i grillen sort eller muligens blank grå! Noen som har prøvd dette eller har bilder av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2010 Synst fronten på audien min (a6 c4) er litt slapp og kom på tanken å lakkere den matte plastiken i grillen sort eller muligens blank grå! Noen som har prøvd dette eller har bilder av det? Matt sort blir kansje bra, aller helst ny grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2010 Blank grå kommer til å se helt skrekkelig ut. Bruk heller litt plastfornyer, så ser den ut som ny igjen. Å lakkere det der blir enten lik en original eller skikkelig stygt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2010 Jeg mener jo ikke sølvgrå akkurat da Tenkte mer på mørk mørk koksgrå. Noen som er tilsvarendes den org. fagen i grillen, bare med klarlakk selfølgelig. Plastfornyer på glatt plast blir ikke noe serlig er min erfaring. Tenkte mer som å få klarlakk på plasten, men er vel lett for at den flasser om jeg bare bruker klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 Jeg har ihvertfall brukt f.eks. Autoglym Vinyl & Rubber Care på slike griller med godt resultat. Har holdt seg matte og helt sorte leeenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2010 Ligger bilder av bil med lakkert grill i tråden min. Svart matt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...