Noen som har lakkert grillen sort på sin c4?

Anbefalte innlegg

Synst fronten på audien min (a6 c4) er litt slapp og kom på tanken å lakkere den matte plastiken i grillen sort eller muligens blank grå! Noen som har prøvd dette eller har bilder av det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synst fronten på audien min (a6 c4) er litt slapp og kom på tanken å lakkere den matte plastiken i grillen sort eller muligens blank grå! Noen som har prøvd dette eller har bilder av det?

 

Matt sort blir kansje bra, aller helst ny grill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blank grå kommer til å se helt skrekkelig ut. Bruk heller litt plastfornyer, så ser den ut som ny igjen. Å lakkere det der blir enten lik en original eller skikkelig stygt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener jo ikke sølvgrå akkurat da :P Tenkte mer på mørk mørk koksgrå. Noen som er tilsvarendes den org. fagen i grillen, bare med klarlakk selfølgelig. Plastfornyer på glatt plast blir ikke noe serlig er min erfaring. Tenkte mer som å få klarlakk på plasten, men er vel lett for at den flasser om jeg bare bruker klarlakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall brukt f.eks. Autoglym Vinyl & Rubber Care på slike griller med godt resultat. Har holdt seg matte og helt sorte leeenge.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger bilder av bil med lakkert grill i tråden min. Svart matt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.