#1 Skrevet Februar 1, 2005 Hei ALLE sammen! vi har i siste liten kommet på at vi drar på Gokarten i kveld!: smil : Vi møtes på vanlig måte på Arenum klokka 1900. Så kjører vi samlet opp til Gokarten for video Premiere på den nye klubb videoen! og pizza tar vi å bestiller oss der opp. Dem som ønsker er det åpent for Gokart kjøring etterpå! : vinke :Håper ALLE stille... ..Thomas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2005 Jeg stiller. Dette blir bra Gleder meg til den nye klubbvideoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2005 Vær der i tide. Vi kjører rundt 1915 opp til Gokarten. Jeg kan GARANTERE at den nye klubb videoen er KONGE BRA!!:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2005 Jehey.. håper å stille... Gjør det noe om jeg stiller i svikerbil...BMW? Bilen er på sommerlisser, og jeg tror det blir glatt! PLease la meg stille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2005 Jehey.. håper å stille... Gjør det noe om jeg stiller i svikerbil...BMW? Bilen er på sommerlisser, og jeg tror det blir glatt! PLease la meg stille! MMMMM, tvilsomt.... Bare kom du, men husk å fløyt i tide så vi får tid til å snu oss før du kommer inn på plassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2005 HEHE den er fin Jan Gunnar! men husk å gjøre som Øystein sier da!: haha : Bare pass på Vw Audi HÆREN! Snakkes Jehey.. håper å stille... Gjør det noe om jeg stiller i svikerbil...BMW? Bilen er på sommerlisser, og jeg tror det blir glatt! PLease la meg stille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2005 Jepp. Sees i kveld! Håper det er flere som vil være med å kjøre kart i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2005 Jepp. Sees i kveld! Håper det er flere som vil være med å kjøre kart Thomas stiller Epsen. men du slår meg ned i ståvla hver gang da! men men det er jo knall ferde da!! Snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2005 kommer jeg. Dette blir bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2005 Mange gokarter her i bergen da eller snakker vi om det samme plassen, nesttun? For å informere så ville jeg si at jeg hører dårlig, tunghørt, ikke noe problem å diskutere med enkelte da, bare til info, så ifall biter jeg ikke :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2005 jupp jeg også kommer MÅ se den nye dvden!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2005 Vil det være mulig og ta med noe kamerater for og se hva dette går ut på osv ... og evnt tilby dem medlemskap i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2005 Husk bare på å bestille DVDen i tillegg til å ha sett en... Dem MÅ bare være en del av samlingen i hylla deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 1, 2005 Passet jo bra at jeg måtte jobbe i kveld... Får ta det igjen neste gang R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...