#1 Skrevet April 3, 2010 Er ute etter et treratt med chrom. Noen vet hva slags ratt dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2010 Jeg har et sånt ratt som egentlig skulle inn i prosjekt Miami Blue som du kan få kjøpe, bilder ligger i tråden der. Er også med porsche-emblem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2010 Så fint ut. Er det med boss til golf? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2010 Så fint ut. Er det med boss til golf? Pris? Jeg gav 200 euro for det, så du får de til samme pris. Er boss til Golf 1 ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2011 Har du dette ennå, Håkon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2011 akkurat det har han ikke lenger for det sitter i 80'in min, men kan hende han kan få i tak i flere fra de gutta han kjenner i tyskland, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2011 Disse er ikke dumme i slike gamle biler. Ikke ulikt originalrattet i Audi 80 GT/GTE og Scirocco TS, bare i ved - som ønsket:p. http://www.tuning-rdi.de/index.php/cat/c2967_Serie-raid-1D.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...