#1 Skrevet April 3, 2010 Hei! Jeg har frem til nå brukt selvvasken ved regnbuen, døgnåpne ved Jet; men nå kan jeg vel ikke det lenger. Etter montering av justerbart på Touranen så subber billen oppi kanten ved innkjøring til vaskehallen :-) Vil ikke justere noe særlig av høyden pga vaskehallen! Touran er jo egentlig ikke så veldig høy under. Er det noen andre forslag til gode steder å stå å vaske? Jeg har normalt vasket på litt udde tider, som nokså sent eller tidlig for ikke å bli forstyrret av noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2010 Selvvask hallene på Hydro/Texaco/Shell/7-elve på Vinterbro er vel helt uten noen kanter i innkjøringen, tror jeg!! Hvis ikke det er for langt unna!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2010 easy 24 på langhus er vel nærmeste alternativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2010 Selvvask hallene på Hydro/Texaco/Shell/7-elve på Vinterbro er vel helt uten noen kanter i innkjøringen, tror jeg!! Hvis ikke det er for langt unna!? Kjører gjerne et stykke for bra vask! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2010 easy 24 på langhus er vel nærmeste alternativ Mulig jeg er fjern nå, men hvor ligger det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2010 Mulig jeg er fjern nå, men hvor ligger det? Det er jo akkurat der du har vasket bilen, Easy24 er kiosken ved siden av Jet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2010 Det er jo akkurat der du har vasket bilen, Easy24 er kiosken ved siden av Jet;) He he, ja da var jeg treg! Men det er jo der jeg ikke kommer inn lenger... Får forske litt rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...