Anbefalte innlegg

har felger som er 7*15" med ET 38, lurer på om disse passer på golf 2 uten at det gjøres noe spesielt?? har ikke kjøpt dekk til de ennå så får ikke testet, ikke veit jeg hvordan dim jeg skal kjøpe heller.. ?

ringte møller, han sa det kanskje passet, men at det ikke er lovlig.. tar det

ikke så tungt om det ikke er lov, men er kjipt hvis det ikke passer...

noen som har noen tips til meg?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volkswagen Golf II 84-92 4/100 38 57,1

Det er greit innpress, det ;)

Helt likt det originale, felgen er jo dog litt bredere, men det er bare pent :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min golf hadde jeg 7-15 med et 37 og 195/50-15 dekk med ca 60mm senking subba ikke i det hele tatt dette var uten valsing og skjermbredre

rengner derfor med at et38 skal gå bra er jo bare 1mm forskjel fra de felga jeg hadde på gamle bilen og dekk så blir det vell 195/50-15 som blir riktig dekk dim på golf 2 sharif har bilig dekk ,så du bor på fetsund så da er jo ikke lange turen dit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 195/50-15 på min gamle bil, ET 35 og 80 mm senk, og det ble for mye, måtte valse endel da..men solgte den før jeg gadd å gjøre noe med det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har felger som er 7*15" med ET 38, lurer på om disse passer på golf 2 uten at det gjøres noe spesielt?? har ikke kjøpt dekk til de ennå så får ikke testet, ikke veit jeg hvordan dim jeg skal kjøpe heller.. ?

ringte møller, han sa det kanskje passet, men at det ikke er lovlig.. tar det

ikke så tungt om det ikke er lov, men er kjipt hvis det ikke passer...

noen som har noen tips til meg?????

7x15 ET 37 går fint på Golf II. Det er til og med lov å kjøre med siden sporvidden ikke økes mer enn 15mm per aksel!

Det er vel først når innpressen kryper under 30mm med 7" felg og 195 dekk at valsing blir et tema på Golf II

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.