#1 Skrevet April 4, 2010 (endret) Har et lite problem med Touranen. Passasjerdøra vil ikke åpne seg Har forsøkt å dra i dørhåndtaket samtidig som jeg låser opp men det funker ikke. Virker hverken fra innsiden eller utsiden. Har forsøkt å kjøre noen tester i Vag-Com men får den fortsatt ikke opp. Mulig jeg ikke har kjørt de riktige testene men... Noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2010 Henger meg på her jeg gitt,har en bekjent med samme problem med ene bakdøra på sjåførsiden. Har ikke sett på det i det hele tatt,men den går altså ikke opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2010 Ingen som har noen forslag??? Var innom Møller i dag for å spørre om noen tips, men er litt skeptisk til de tipsene de kom med... De sa at det "bare" var å ødelegge dørtrekket for å komme til dørlåsen... Syns dette hørtes litt vel voldsomt ut: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2010 tør ikke å sei før sekkert men ha hat samme problem på fleire døre (anna merke sådan) probleme va at fjæra på låsarmen på låskassen va a, så den klarte ikke å løfte låsarma. mått "lås" opp døra på innbrudds måten, me streng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2010 Jeg hadde lignende problem på min forrige Touran. Da begynte låsen på passasjerdøra foran å fuske, ikke låse seg helt opp. Måtte dra flere ganger i hendel eller håndtak, før døren åpnet seg. Leste da ut med VagCom, at sentrallås hadde periodisk feil. Byttet da denne kvikt, da jeg var redd for at døren gikk i lås. Hva med å forsøke gjentatte ganger å låse opp med fjernkontrollen? Hvis det er samme feil som jeg hadde, kan man være heldig at døren låser seg "nok" opp, evt. etterpå dra gjentatte ganger i håndtaket, og se om den kommer da. Tror ikke de dørene er lette å dirke opp, da de går i dobbellås. Mener å huske at det jeg nevner også kan inntreffe hvis wiren ut til ytre håndtak er for stram. Jeg hadde av et ytre håndtak, og strammet denne for mye. Da oppførte låsen seg slik, at jeg måtte dra flere ganger i håndtaket før døren åpnet. Men dette er jo ikke lett å gjøre noe med når døren er lukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2010 Har forsøkt å låse opp flere ganger.... Ingenting skjedde... Ble litt irritert til slutt og slo et par ganger i døra og da gikk det ann å åpne den... Lukket den igjen og samme feilen igjen: rolleyes Men et par harde slag så åpnet den seg igjen... Mistenker at det er noe feil med selve dørlåsen. Hadde ikke tid til å ta av dørtrekket å sjekke i stad men nå vet jeg i hvertfall hvordan jeg skal få den opp:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2014 Gjenåpner gammel sak, da dette gjelder lignende problem på min 08-Touran. Passasjerdør bak på høyre side vil ikke låses opp ved fjernkontroll eller nøkkel i sentrallåsen. Men om jeg forsøker flere ganger (lock/unlock 10-15ganger) så hender det at låsen går opp. (man hører at låsen i døren ikke reagerer) Så fant jeg ut her om dagen at om jeg starter bilen og trykker på knappene på døra for å låse og låse opp dørene så låser "problemdøren" seg opp med en gang! Noen som har forklaring på det? Eller løsning? Ingen feilkoder i VagCom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2014 (endret) Jeg er opplevde med VW passat og oppdaget at er bilbatteri var svak.Satt på lading og neste dag var alt ok.Alle døra med setrllås er fungerte uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...