Anbefalte innlegg

Vil 9x19(255/35-19") ET 33 passe på en A6 4B?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil 9x19(255/35-19") ET 33 passe på en A6 4B?:)

 

Det subber godt hvis bilen er lav eller myk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det subber godt hvis bilen er lav eller myk.

 

Bilen er ikke senket, men har planer om å senke. Blir dette dekkoppsettet umulig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er ikke senket, men har planer om å senke. Blir dette dekkoppsettet umulig?

 

Min erfaring tilsier at 8,5x19 ET35 med 235/35 19 såvidt går klar av skjermen på disse bilene og da vil toppen av 255 dekket på felg med ET33 bygge (10+2=) 12mm lengre ut, dvs ikke lovende. Hjulet er også noe større enn 235/35 slik at subbing vil inntreffe før. Jeg tror du må ned på 225 på disse felgene for å unngå valsing/subbing av forskjermene. Bak vil det nok gå bedre, men kan nok subbe der også. Hvis du må bruke dette settet må du sette inn tiltak, f.eks dreie opp sentret på felgene til ET40+ og/eller valse skjermene som nevnt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok ned på 225 eller 235 dekk for å ikke subbe, 255 er rs6 str og de har jo vesentlig bedre plass framme en det en vanlig 4b med 4er eller 6er.

 

Et 33 går vel greit, det er bare 2mm lenger ut en et35. Det er nok dekket som det står på her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører samme bil med 9.5X19" et35 bak med 235/35R19. Den er også senket, men det subber noe. Min er nå ikke valset så det må du i hvertfall gjøre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.