Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har noen felger i 8,5x19 med et40 som jeg gjerne skulle ha dreid ned til ca et 45-48 , noen som vet om firma i Oslo området som kan gjøre dette ?

 

Felgene sitter på en A3 sportback og jeg vil senke litt ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg har noen felger i 8,5x19 med et40 som jeg gjerne skulle ha dreid ned til ca et 45-48 , noen som vet om firma i Oslo området som kan gjøre dette ?

 

Felgene sitter på en A3 sportback og jeg vil senke litt ....

 

Hør med disse:

http://www.sunnaas-hjul.no/

 

De har også erfaring med å vurdere om det er nok gods i navet til om det er ok å dreie av såpass som 5-8mm. Men husk at ingen egentlig vet hvor mye en felg svekkes ved å gjøre slikt, så du er på "egenhånd" hvis noe skulle skje. Men jeg tror man kommer langt med litt vurdering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med disse:

http://www.sunnaas-hjul.no/

 

De har også erfaring med å vurdere om det er nok gods i navet til om det er ok å dreie av såpass som 5-8mm. Men husk at ingen egentlig vet hvor mye en felg svekkes ved å gjøre slikt, så du er på "egenhånd" hvis noe skulle skje. Men jeg tror man kommer langt med litt vurdering.

 

Takk for det , skal ta å høre med de jeg.... om de mener det ikke er forsvarlig å gjøre får jeg heller skaffe meg noen andre felger med orginalimpress som er bedre tilpasset min bil med senk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du 215/35 dekk eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du 215/35 dekk eller?

 

Nei , det sitter 225/35 dekk på felgene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei , det sitter 225/35 dekk på felgene

 

Og det subber?

 

215/35 og 80-90 mm senking burde går rimelig greit på din bil, uten subbing.....

 

Husker ikke helt hvordan det er på A3, men er det som på Golf 5/6 er det skruen til innerskjermen som er største problemet. Den kan fjernes, du legger innerskjermen over metallet og presser det forsiktig opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det subber?

 

215/35 og 80-90 mm senking burde går rimelig greit på din bil, uten subbing.....

 

Husker ikke helt hvordan det er på A3, men er det som på Golf 5/6 er det skruen til innerskjermen som er største problemet. Den kan fjernes, du legger innerskjermen over metallet og presser det forsiktig opp

 

Jeg er klar over dette , er ikkedet som erproblemet , skal ikke grisesenke bilen uansett, men problete er at disse felgene jeg har er 8,5 brede og har et40 og de stikker noe langt ut foran pådenne bilen , derf det er trangt... bak er det nok ikke noe problem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det subber?

 

215/35 og 80-90 mm senking burde går rimelig greit på din bil, uten subbing.....

 

Husker ikke helt hvordan det er på A3, men er det som på Golf 5/6 er det skruen til innerskjermen som er største problemet. Den kan fjernes, du legger innerskjermen over metallet og presser det forsiktig opp

 

Det subber ikke rett fram, men med rattet mot full sving vil nok selv 215 dekk legge seg pent mot skjermen med 80-90mm senk. Men det ødelegger jo sjelden dekk/skjerm fordi farten da er veldig lav.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.