18" BBS Speedline til B6 - Spacer/Innpress

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et sett 18" BBS Speedline (RS866) med ET54 til min -02 A4 Avant. Trenger derfor fire spacere med på ca 20mm. Foretrekker typen som man fester med egne bolter og gjenger til orginalbolter.

 

 

Noen som har spacere for salg, evt. tips om hvor jeg kan få tak i?

Noen som har meninger om hvilken innpress som gjør seg best foran/bak på denne bilen?

Noen som har erfaringer med bruk av spacere opp mot 20mm med forlengede bolter?

 

Takk for alle tilbakemeldinger.

spacers_hr_30mm_lg.jpg

alu-5-11426.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig ville jeg gått for skrudde spacere når du skal opp i denne dimmen.

 

FK har 15mm skrudde, mens HR sine skrudde begynner på 20mm.

 

HR er hakket over FK i kvalitet.

 

Venter selv på skrudde spacere (15mm) fra Norskbildelsenter.

 

Skru felgen med dekk på bilen, sett bilen på bakken, legg et vater loddrett på felgen opp mot hjulbua og mål hvor mange mm det er fra dekket/felgen og ut til vateret.

 

Da ser du raskt hvor mye du kan space ut.

 

Sjekk under "tilbud" her på forumet, der ligger det flere tilbydere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter felgene levert i morra. Skal prøve ut forslaget ditt. Hva slags innpress har du på felgene dine? Skal du ha 15mm både foran og bak? Kjører du skrudde 15mm, eller med forlenget bolt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ET 40, og skal prøve 15mm skrudde spacere bak. Får da egentlig for lav ET, men etter hva jeg har målt så skal det gå akkurat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle det gå dårlig får du si ifra. Kanskje jeg kan kjøpe de. Lurer på om jeg må gå for 15 foran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.