#1 Skrevet April 4, 2010 (endret) Da har jeg selvfølgelig fått flere problemer med bilen min.. Er en VW Passat 1.8T 98". Hele bilen vibrerer/rister, og den har mistet all motor/turbokraft. Etter plugg og coil testing, så fant jeg ut at den ikke går på sylinder 2. Har noen noe problemstilling på hva dette kan skyldes? Har ikke kjørt diagnose enda, sjekker bare erfaringer først. Er heller ingen motorlampe e,l som lyser, heller ingen ulyder eller røyk fra motor. Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2010 Min erfaring er tenningsmodul på den motoren. Hadde akkurat samme symptomene, men da med bare 3 sylindre som gikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2010 x2 Akkurat samme feilen på en firer 1.8t fruen hadde før, gikk kun på 3 syl og byttet over plugg/coil/dyse men feilen flyttet seg ikke, kommer ikke opp feil på slutttrinn ved en diagnose. Tenningsmodulen er rimelig dyr på Møller, men du får denne delen billigere andre steder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2010 Min erfaring er tenningsmodul på den motoren. Hadde akkurat samme symptomene, men da med bare 3 sylindre som gikk. Står denne ved luftfilter? Er bare 3 sylindere som går til meg også gitt! x2 Akkurat samme feilen på en firer 1.8t fruen hadde før, gikk kun på 3 syl og byttet over plugg/coil/dyse men feilen flyttet seg ikke, kommer ikke opp feil på slutttrinn ved en diagnose. Tenningsmodulen er rimelig dyr på Møller, men du får denne delen billigere andre steder..... Gikk gjennom diagnose i går kveld, ingen feil som kunne lede meg mot problemet mitt. Lå inn feil på gasspjeld og magnetventil, men etter grunninnstilling og rengjøring av lmm ble den ikke bedre. Skal derfor sjekke opp tenningsmodulen, takker for svar folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2010 Da er tenningsmodulen byttet, og bilen ble frisk og rask igjen : ) Dette av en nette sum av 1800,- .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...