#1 Skrevet April 4, 2010 Noen som gidder å modde disse felgene på denne bilen? Har bare disse bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2010 OT men: hva slags BBS type er dette? :-) CH? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2010 Gunmetall grey BBS LM OT er lov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2010 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 Noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2010 Excellent Tusen takk! Ble jo greit nok det, synes de som sitter der nå er tøffere, men umulig å få tak i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2010 Excellent Tusen takk! Ble jo greit nok det, synes de som sitter der nå er tøffere, men umulig å få tak i 19" Tøffe felger Ser av bildet at jeg kanskje sentrerte de litt feil her. Sitter nemlig i en fløy på Elverum sykehus, med en gammel laptop, smugkoblet til et eller annet nettverk,..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2010 Det går fint De som står på bilen er 18", og de du moddet inn skal være i 19". Men jeg fikk et inntrykk, og det var det jeg var ute etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2010 http://i43.tinypic.com/14t5406.jpg ikke stv men kankje verdt å ta en titt. Ligger masse bilder av den på vwvortex http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2643369&postid=54284449 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2010 Skal du handle fra Reevawheels Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2010 Ja, tenkte det. Venter på mail fra dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2010 Ja, tenkte det. Venter på mail fra dem Fortell meg hvordan det gikk da! Vurderer å handle fra dem selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2010 Blir nok å finne noen andre leverandører. Venter på tilbakemld fra noen i Irland.... Har undersøkt litt ang Reeva, og det var ikke alt bra. Og så svarer de jo ikke på mail lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 14, 2010 FETE felger!! Er det kun Reeva som selger disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2010 Neida Er noen andre også, men engelskmenn er utrolig dårlige til å svare på mail når jeg først sriver at felgene skal sendet til Norge... Har kun funnet dem i UK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 14, 2010 Neida Er noen andre også, men engelskmenn er utrolig dårlige til å svare på mail når jeg først sriver at felgene skal sendet til Norge... Har kun funnet dem i UK. Okey... disse hadde jo passet perfekt til GTI'n også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 14, 2010 Jepp, riktig ET til Golf! Kan si ifra når jeg får kontakt, de skulle undersøke fraktkostnader for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 14, 2010 Jepp, riktig ET til Golf! Kan si ifra når jeg får kontakt, de skulle undersøke fraktkostnader for meg. Ja det hadde vært helt supert...Kanskje man får en bedre deal dersom man kjøper to sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 14, 2010 Den B7en har felgene fra der jeg handlet mine.. Han svarte raskt på mine mail! Koster ca 120-150pund og blir levert med DPD på døra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 14, 2010 Hvor var det? Har kjøpt av Mark Blunden tidligere, men ser ikke at han har disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 14, 2010 tenkte på de ali la inn.. Er M. blunden jeg har handlet av også. Ser han bare har sølv og sort i 19".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 14, 2010 Picture... Fake: The real thing: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...