#1 Skrevet April 4, 2010 Er litt usikker på hva som er "problemet", sikkert flere som har vært borti det samme. Når bilen har stått en stund, og jeg skal ta i gang, spesielt i revers, så hopper bilen no inst i h......, uten å overdrive kjennes det som motoren er på vei ut av bilen. slurer jeg litt på clutchen og "prøver meg frem" så går det fint. var slik etter ferien i fjor, og nå som den har stått hele vinteren. clutch og svinghjul skal være nytt i 2005 fra urquattro, og bilen har ikke gått langt siden det, vil tippe kansje 40.000km er en Audi Coupe fremhjulstrekk med AAN motor. motorfestene er forresten 034 sine stiveste. er det fjærene på clutchen som gjør det? litt rart det ikke er hele tiden. har aldrig vært borti noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2010 du har nok en slavecylinder som lekker olje eller så har du en simering som lekker på veivtappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...