#1 Skrevet April 5, 2010 22" på en A3, Noen som har større felger? ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> *LINK* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2010 denne glir vel RETT inn i your doing it WRONG tråden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2010 Største jeg har sett på a3:) Men like hærlig en grisestygg EPIC fail i mine øyne hele bilen:) Men det er mitt syn bare på den:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2010 Stort på A3 Falt ikke helt i smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2010 Vet ikke helt hva jeg synes om 30cm skjørt, bare for å få den til å se lav ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2010 22" på en A3, Noen som har større felger? La oss da for all del håpe at det ikke er det: rolleyes denne glir vel RETT inn i your doing it WRONG tråden:) Støtter den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2010 Det skal sies att jeg støtter forslag om å ha denne i "Du gjør det feil" tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2010 Det meste på bilen var lite kledelig, men sikkert bygget for å være ekstremt, ikke for å se penest ut.(får vi håpe!!!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2010 Den er vel allerede i gjør det feil-tråden.. Mener jeg har sett den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2010 Var lite kledelig med 22 tommere på en A3.....det er stygt når man tydelig ser at hjula er aaaaltfor store. Kan bli for små hjul også men hvis den er skamsenka så kan det se ok ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2010 fargene burde i det minste vært motsatt om den skulle virket lav.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 15, 2010 fail fail faaaail!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2010 Fant denne nettopp på nettet å lette etter fail tråden: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...