Feste til sikkerhetssele, kjøpe hvor?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg Recaro stolunderstell, men på de så mangler "låsefeste" til sikkerhetsselen, den sorte firkanten med orange knapp som man låser selen nedi. Noen som vet hvor man kan skaffe slike, nettbutikk el.l? Finnes det noen universale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke fra de originale stolene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke fra de originale stolene?

Har ikke de gamle stolene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel ikke verre enn å dra på den lokale huggeren og finne noen fra din type bil? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kjøpe nye. Sikkerhetsbeltedeler ville jeg ikke kjøpt på huggeren. Har sjekket til A4, og slike koster 3-400 kr hos Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel ikke verre enn å dra på den lokale huggeren og finne noen fra din type bil? ;)

Det var det og få kommet seg dit da:) Hadde håpet det fantes noen nettbutikk el.l pga at jeg må ha det til neste helg. Men jeg får ringe litt rundt i morgen og høre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kjøpe nye. Sikkerhetsbeltedeler ville jeg ikke kjøpt på huggeren. Har sjekket til A4, og slike koster 3-400 kr hos Møller.

Ja du sier jo noe der, da skal jeg høre på møller også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.