#1 Skrevet April 5, 2010 (endret) Noen med AKTE som kan gi meg ett bilde av hvordan innmaten i bakdiffen på Urs4 ser ut?? Vurdere å overhale mens jeg har den ute, men ville vært fint å se hvordan det ser ut før jeg gyver løs på demonteringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2010 (endret) litt usikker på om det er s4, men det er 100/a6 fra samme tidsrom. Er ikke sikkert delenr stemmer, men er vel bygd opp likt. Edit:Samme som 200 så det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2010 Kjempe flott! Du skulle ikke ha ett bilde som viser litt lengre ut på diffen? som har med simringer og utvendige deksler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2010 dette? kan maile deg større bilder hvis du trenger det, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2010 nydelig. hadde vært fin om du kunne sendt større på mail ja. Av begge. Mail adresse sendt på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2010 Noen som har bilde av foringen bak på diffen? Husker ikke helt hvordan den så ut når jeg tok den fra hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2010 Det heter forresten ETKA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2010 Takk for det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...