#1 Skrevet April 5, 2010 Hei! Jeg er på jakt etter nye/brukte felger til min Audi V8. Snuser litt på Keskin KT4, men hvilken størrelse da? Hadde jo vært fett med 9,5 x 18, men må treffe godt på innpresset for å få det til tror jeg. Noen som vet hvor breie felger det er plass til og ved hvilket innpress? Mange takk for hjelp! Mvh. Eirik Øygarden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2010 KT4 i 9.5x18 kommer vel med 3 forskjellige impress, så det ska nok gå på ene eller andre måten;) Eg lurte på samme felgene til min S4, men da 9.5 foran og 11 bak:) Og sleggebredding før bilen bærer på lakk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2010 Hehe. Er forberedt på å kanskje måtte valse, men vil helst slippe. Men da var det hva som blir det riktige innpresset på min? noen anelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2010 Jeg tror jeg hadde 8.5x19 ET35 på min med 235-dekk. Det var god klaring i alle retninger, men perfekt hadde det nok blitt med ET rundt 20 eller noe, for det er goood plass ut til hjulbuene på disse bilene.. *savne* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...