erfaring av stayling tec levanger

Anbefalte innlegg

Hei.

er det noen som har erfaring av kjøp av deler fra staylingtec i levanger??

Bestilte rieger deler her til konas a3 slutten av januar,betalte på forskudd og de skulle sende inn bestillingen dagen etter ca 25 jan.

Delene skulle komme etter 3-4 uker,sendet mail og prøvde å ringe å etterlys delene etter 5 uker.mail svarer de ikke på!når de svarer i telfonen så sier de at de skal sjekke leveringen å ringe opp,men ingen svar å få.

Sendet en kraftig kritikk til de på mail ang dere oppførsell overfor kundene sine,fikk telf fra de neste dag der de beklaget seg å lovte derfor å ringe neste dag,men ingen telfon denne gangen heller: bh :

Er snart 9 uker siden delene er bestilt,hadde jeg vist dette på forhånd hadde jeg bestilt delene fra en annen levrandør....

Er det flere som har opplevd det samme som jeg fra de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte en APR vinge fra dem, og det LANG tid før jeg fikk den... Så ja, jeg opplevde det samme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ventet 3 måneder på 2 stk. dempere til min Corrado, så jeg har også opplevd det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel strengt tatt ikke Norge høyeste på prioriteringslisten til rieger. Er ikke første gang sikkert at de pakker om en vare til Norge for å sende til en større tysk forhandler som bestiller....

 

Har aldri handlet noe hos Styling Tech da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både bs bildeler og norsk bildelesenter reklamere med 2 til 3 uker.

Er virkelig drøyt når ting tar 3 mnd: bh :

Bestiller ofte fra usa og tyskland,tar aldri lengre en 1 uke,da sjønner jeg virkelig ikke hvordan det tar jå jævli lang tid.

Er ikke delene kommet i uka her ,krever jeg pengene tilbake!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet rieger deler der for 3-4 år siden.. de var på lager og dukket opp et par dager etter bestilling:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.