#1 Skrevet April 5, 2010 Hei. er det noen som har erfaring av kjøp av deler fra staylingtec i levanger?? Bestilte rieger deler her til konas a3 slutten av januar,betalte på forskudd og de skulle sende inn bestillingen dagen etter ca 25 jan. Delene skulle komme etter 3-4 uker,sendet mail og prøvde å ringe å etterlys delene etter 5 uker.mail svarer de ikke på!når de svarer i telfonen så sier de at de skal sjekke leveringen å ringe opp,men ingen svar å få. Sendet en kraftig kritikk til de på mail ang dere oppførsell overfor kundene sine,fikk telf fra de neste dag der de beklaget seg å lovte derfor å ringe neste dag,men ingen telfon denne gangen heller: bh : Er snart 9 uker siden delene er bestilt,hadde jeg vist dette på forhånd hadde jeg bestilt delene fra en annen levrandør.... Er det flere som har opplevd det samme som jeg fra de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2010 kjøpte en APR vinge fra dem, og det LANG tid før jeg fikk den... Så ja, jeg opplevde det samme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2010 Jeg ventet 3 måneder på 2 stk. dempere til min Corrado, så jeg har også opplevd det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2010 Nå er vel strengt tatt ikke Norge høyeste på prioriteringslisten til rieger. Er ikke første gang sikkert at de pakker om en vare til Norge for å sende til en større tysk forhandler som bestiller.... Har aldri handlet noe hos Styling Tech da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2010 Både bs bildeler og norsk bildelesenter reklamere med 2 til 3 uker. Er virkelig drøyt når ting tar 3 mnd: bh : Bestiller ofte fra usa og tyskland,tar aldri lengre en 1 uke,da sjønner jeg virkelig ikke hvordan det tar jå jævli lang tid. Er ikke delene kommet i uka her ,krever jeg pengene tilbake!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2010 Jeg har handlet rieger deler der for 3-4 år siden.. de var på lager og dukket opp et par dager etter bestilling:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...