(Hvilken felgstørrelse på usenket Passat -04?)

Anbefalte innlegg

Hei

 

Trenger litt hjelp, skal kjøpe nye sommer sko ettersom jeg nå har noen stålfelger.

jeg kjører rundt 500km i uka så komfor er viktig. Hva ser best ut på en usenket Passat Highline? ser det helt mongo ut med 18"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke gått for noe mer enn 16-17"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" ville jeg nok gått for hvis du har ikke tenkt å senke noe. :) Tror ikke jeg ville gått så veldig mye høyere. 17" med 225/45-17 burde bli bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, takk for tilbakemeldingene. noen som kan bekrefte at man mister mye komfor ved senkesett å 18"? eller kommer det veldig an på senkesettet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt komfort mister man med senk, men ikke så mye.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det man stort sett mister i komfort får man ingen i kjøreegenskaper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein 3b eller 3bg vil eg si blir mye bedre å kjøre med eit greir 35-40mm senke fjære sett, dei er jo vannseng orginalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg kjøpte nettopp 18" til min usenka 05' passat. Blir vel litt mye luft så jeg, så senk er nok mye bedre på 18" felger

 

passat.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har satt på eibach 35mm(mener den senker det) fjører på orginale dempere på våres passat 99 mod.

 

Den syns jeg ble bedre å kjøre, mindre vannseng som det nevnes her. synes ikke det går utover komfort nevnverdig og med 18" felger blir dette flott.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye stress å montere senke fjører? ruster de fortere enn de orginale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei er meget enkelt å montere,eg sku gjort det på 45minutter vil eg tru, men eit par timer er mye gjort om du ikkje har gjort det før, ruster?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, har lest at (billig) senkesett ruster fort ^^,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte vel et par timer på å montere mine fjører. Kjøpte Eibach, det er kvalitet som ikke ruster noe fortere enn orginalt. Ellers er jo H&R fjører veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, har lest at (billig) senkesett ruster fort ^^,

Innen fjørene har rustet i filler, har du nok slitt ut sett med originaldempere, så ville ikke bekymret meg for akkurat det.

 

Kjøp justerbart først som sist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På kontaten til OT kanskje ?

 

Men noen som har bilder av 18" på en usenka Passat 2006-> (3C) ?

 

Sitter å vurderer om jeg skal fleske til med 18 eller om jeg skal safe ned til 17"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv ca 700km i uken, men har peisa på med 19" og skal på med justerbart;) Kjørekomfor erstattes med kjøreegenskaper som nevnt over her..Gleeeeder meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.